منتدى الفجر

منتدى الفجر مش هتقدر تسيب صلاة الفجر
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 تقرير خطير : هل هؤلاء قادرون علي تحمل مسئولية شعب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
bad.boy
عضو جديد

عضو جديد
avatar

عدد الرسائل : 21
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 01/09/2007

مُساهمةموضوع: تقرير خطير : هل هؤلاء قادرون علي تحمل مسئولية شعب   الإثنين 03 سبتمبر 2007, 11:28 am

قريت في احدي الصحف الاسبوعية ان بعض كبار الاطباء النفسيين في مصر اعدوا تقرير عن زيادة احتمال اصابة الناس اللي عدوا ال60 بمرض الزهايمر وحذروا من خطورة توليهم المناصب القيادية لانهم في بعض الاحيان بيكونوا غير مسئولين عن قرارتهم وتصرفاتهم ولو القينا نظرة علي اعمار الوزراء ..
محمود ابوزيد وزير الري 72 سنة
فاروق حسني وزير الثقافة 69
احمد شفيق وزير الطيران 66
حسن يونس وزير الكهرباء 64
عثمان محمد عثمان وزير التخطيط 61
احمد ابوالغيط وزير الخارجية 65
مفيد شهاب وزير الدولة للشئون القانونية 71
دي اعمار الوزراء اللي مكتوبة في الخبر وانا بسال كمان عن عمر دكتور نظيف وكمان عمر الرئيس مبارك اللي وصل ل79 سنة وكل شوية يكلمونا عن تجديد الدماء والدفع بالشباب فين بقي الشباب ولا هما ماشيين بمبدا الشباب شباب القلب؟؟؟؟
هل هؤلاء قادرون على تحمل مسئوليه شعب ام ان الشباب اجدر؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.hadotaa.mam9.com
eng moh
عضو فعال

عضو فعال
avatar

عدد الرسائل : 142
العمر : 30
محل الإقامة : عالم تانى
الوظيفة : civil engineer
المزاج : يالا ماشية
تاريخ التسجيل : 04/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: تقرير خطير : هل هؤلاء قادرون علي تحمل مسئولية شعب   الخميس 06 سبتمبر 2007, 1:50 pm

مشكور يامان وربنا



يستر علينا


وبعدين احنا عاوزيين اية


دا الحياة بمبى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
alsa7er
مشرف

مشرف
avatar

عدد الرسائل : 179
العمر : 29
محل الإقامة : بلاد الله الواسعه
الوظيفة : طالب
المزاج : عـــــــــــــــالى
تاريخ التسجيل : 11/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: تقرير خطير : هل هؤلاء قادرون علي تحمل مسئولية شعب   الخميس 06 سبتمبر 2007, 2:03 pm

ربنا يستر والله اعلم الاعمار بيد الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
المهندس
عضو فعال

عضو فعال


عدد الرسائل : 83
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 11/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: تقرير خطير : هل هؤلاء قادرون علي تحمل مسئولية شعب   الخميس 06 سبتمبر 2007, 3:24 pm

اوعى تكون ناسى انك عايش فى مصر يعنى كل شيئ وارد
وومكن يحصل اكتر من كدة
وربنا يستر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
aboumoustafa
مشرف

مشرف
avatar

عدد الرسائل : 370
العمر : 41
محل الإقامة : في ارض الله الواسعه
الوظيفة : قشاش
المزاج : شويه كده..... وشويه كده......
تاريخ التسجيل : 30/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: تقرير خطير : هل هؤلاء قادرون علي تحمل مسئولية شعب   الجمعة 07 سبتمبر 2007, 11:44 am

ربنا يستر علي المنتدي واللي فيه
Suspect

_________________






[u]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الزهراء
عضو فضى

عضو فضى


عدد الرسائل : 203
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 29/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: تقرير خطير : هل هؤلاء قادرون علي تحمل مسئولية شعب   الجمعة 07 سبتمبر 2007, 12:01 pm

ياجماعة الا وزير الرى محمود ابو زيد محدش يشتم عليه متزعلوش منى يعنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mido_engineer2011
عضو ملكى

عضو ملكى
avatar

عدد الرسائل : 517
العمر : 28
محل الإقامة : egypt
الوظيفة : طالب بكلية الهندسة
المزاج : moderate
تاريخ التسجيل : 04/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: تقرير خطير : هل هؤلاء قادرون علي تحمل مسئولية شعب   الجمعة 07 سبتمبر 2007, 1:31 pm

شكرا يا ابو سمرة على المواضيع الجميلة دى
وربنا يستر....السنة الجاية هيوزعوا على الوزراء طقم اسنان مش طقم شاى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mido_engineer2011
عضو ملكى

عضو ملكى
avatar

عدد الرسائل : 517
العمر : 28
محل الإقامة : egypt
الوظيفة : طالب بكلية الهندسة
المزاج : moderate
تاريخ التسجيل : 04/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: تقرير خطير : هل هؤلاء قادرون علي تحمل مسئولية شعب   الجمعة 07 سبتمبر 2007, 1:35 pm

كلمة حق لازم تتقال......
بالنسبة للسن.... لازم يكون كبار فى السن....
امال هيجيبوا الخبرة منين....
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
elsayedvandam
عضو فضى

عضو فضى
avatar

عدد الرسائل : 202
العمر : 25
محل الإقامة : ميت مزاح_المنصورة_الدقهلية
الوظيفة : طالب بالثانوية العامة
المزاج : very nice
تاريخ التسجيل : 06/09/2007

مُساهمةموضوع: ابعد عن الشر وغني لة   الجمعة 07 سبتمبر 2007, 8:07 pm

Wink يا عم خلينا فى حالنا بكرة يموتوا وياتى اسوأمنهم وعلى رأى المثل ابعد عن الشر وغني لة وفكر فى حياتك وبس م هى دى الدنيا (صديق المنتدى vandam)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bad.boy
عضو جديد

عضو جديد
avatar

عدد الرسائل : 21
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 01/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: تقرير خطير : هل هؤلاء قادرون علي تحمل مسئولية شعب   الإثنين 17 سبتمبر 2007, 4:22 am

بجد مشكوريين يا جماعه على ردودكم وأراءكم الجميله دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.hadotaa.mam9.com
abdo_vampire20
عضو برونزى

عضو برونزى
avatar

عدد الرسائل : 215
العمر : 28
الوظيفة : طالب
المزاج : يعنى اهو ماشى
تاريخ التسجيل : 15/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: تقرير خطير : هل هؤلاء قادرون علي تحمل مسئولية شعب   الإثنين 17 سبتمبر 2007, 4:47 am

مشكور على موضوعك الجميل ده
بس انا شايف ان مينفعشى حد سنه صغير يمسك منصب كبير زى ده
لازم الخبره والا هنضيع مع طيش الشباب
وان كان على الريس ده ابونا الروحى ومنقدرشى نكمل من غيره
يلا بقى احسن نتمسك احنا متراقبين
اوعى وشك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
تقرير خطير : هل هؤلاء قادرون علي تحمل مسئولية شعب
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الفجر :: المنتديات العامة :: منتدى كلام فى الممنوع-
انتقل الى: